STEAM

 Nesta entrada de hoxe animámosvos a ver a elaboración do noso proxecto de STEAM, o cal xa provastes na aula.👍😊

-Título: Mellorando a nosa saúde física e mental.

-Contido:  

Hábitos de vida saudable e autocoñecemento mediante a expresión da nosas propias emocións.

-Robótica.

-Destinatario: 3º curso de educación primaria.

-Elaboración:

1.Dividimos a cartulina en 8 cadrados iguais.

2.Buscamos na revista hábitos saudables e perxudiciais para a saude e recortámolos. Facemos o mesmo cos emojis que expresan emocións, pero esta vez  buscámolos na rede para posteriormente imprimilos.

3. Pegamos os elementos recortados na cartulina.

4.Recortamos rectángulos de cartón e facemos en eles preguntas acordes á temática. Logo introducímolos na bolsiña de donde deberán quitar un único rectángulo a cegas.

5.Preparamos a saída.



LISTO!


Objetivos:


-Descubrir e identificar as diferentes emocións que experimentan para posteriormente conseguir afrontarlas con maior facilidade.


-Diferenciar entre hábitos saudables e non saudables para levar un estilo de vida saudable. 


Asignatura: Ciencias de la naturaleza.


Competencias: 


  • CCL 

  • CMCT

  • CD 

  • CAA. 


Agrupamentos:


Partindo da base de que contamos con numerosos exemplares de robots, dividiremos aos alumnos e alumnas en grupos mixtos de 4 integrantes. Desta forma aprenderán a cooperar e a comunicarse cós demais.


Duración: División en 2 sesións, primeira de explicación dos hábitos de vida saudables en no saudables e segunda de práctica e utilización dos robots.


Espazos: A primeira parte da sesión, é decir, a explicación teórica realizarase na aula convencional de 3º.


Sin embargo, a segunda parte da tarefa (explicación e práctica con robots)  llevaremola a cabo no patio do recreo, xa que ao trasladar os nenos da súa aula habitual a un entorno natural e normalmente asociado ao xogo, estarán máis motivados ao romper coa súa rutina frecuente. Ademais contamos cun espazo máis grande donde se evitarán aglomeracións.


Materiais e recursos:


  1. Tableiro (cartulina) coas diferentes opciones.

  2. Robots.

  3. Bolsa coas respectivas tarxetas.


Por último, consellos! Asistir á explicación teórica previa para poder desenvolverse con máis facilidade e soltura na parte práctica ao ter xa uns coñecementos previos.









Comentarios

Entradas populares de este blog

Secuencia didáctica

Reflexión das NNTT no ámbito educativo