STEAM
Nesta entrada de hoxe animámosvos a ver a elaboración do noso proxecto de STEAM, o cal xa provastes na aula.👍😊
-Título: Mellorando a nosa saúde física e mental.
-Contido:
Hábitos de vida saudable e autocoñecemento mediante a expresión da nosas propias emocións.
-Robótica.
-Destinatario: 3º curso de educación primaria.
-Elaboración:
1.Dividimos a cartulina en 8 cadrados iguais.
2.Buscamos na revista hábitos saudables e perxudiciais para a saude e recortámolos. Facemos o mesmo cos emojis que expresan emocións, pero esta vez buscámolos na rede para posteriormente imprimilos.
3. Pegamos os elementos recortados na cartulina.
4.Recortamos rectángulos de cartón e facemos en eles preguntas acordes á temática. Logo introducímolos na bolsiña de donde deberán quitar un único rectángulo a cegas.
5.Preparamos a saída.
LISTO!
Objetivos:
-Descubrir e identificar as diferentes emocións que experimentan para posteriormente conseguir afrontarlas con maior facilidade.
-Diferenciar entre hábitos saudables e non saudables para levar un estilo de vida saudable.
Asignatura: Ciencias de la naturaleza.
Competencias:
CCL
CMCT
CD
CAA.
Agrupamentos:
Partindo da base de que contamos con numerosos exemplares de robots, dividiremos aos alumnos e alumnas en grupos mixtos de 4 integrantes. Desta forma aprenderán a cooperar e a comunicarse cós demais.
Duración: División en 2 sesións, primeira de explicación dos hábitos de vida saudables en no saudables e segunda de práctica e utilización dos robots.
Espazos: A primeira parte da sesión, é decir, a explicación teórica realizarase na aula convencional de 3º.
Sin embargo, a segunda parte da tarefa (explicación e práctica con robots) llevaremola a cabo no patio do recreo, xa que ao trasladar os nenos da súa aula habitual a un entorno natural e normalmente asociado ao xogo, estarán máis motivados ao romper coa súa rutina frecuente. Ademais contamos cun espazo máis grande donde se evitarán aglomeracións.
Materiais e recursos:
Tableiro (cartulina) coas diferentes opciones.
Robots.
Bolsa coas respectivas tarxetas.
Por último, consellos! Asistir á explicación teórica previa para poder desenvolverse con máis facilidade e soltura na parte práctica ao ter xa uns coñecementos previos.
Comentarios
Publicar un comentario